O nas

O nas

Medical Branding to nowoczesna Agencja Marketingu Medycznego, która specjalizuje się w obsłudze marketingu internetowego organizacji medycznych, placówek, lekarzy medycyny, lekarzy dentystów oraz specjalistów ochrony zdrowia. Agencja Marketingu Medycznego Medical Branding to zespół doświadczonych projektantów, psychologów, strategów, programistów i marketerów. Naszym celem jest tworzenie unikalnych i skutecznych kreacji marketingu internetowego dla placówek medycznych. Nieustannie inwestując w nasz rozwój koncentrujemy się na doskonaleniu umiejętności, które w jeszcze lepszy sposób pozwolą nam na tworzenie efektywnych stron internetowych i kampanii marketingowych w świecie digital marketingu dla naszych klientów.

KRZYSZTOF STOLA

Przedsiębiorca, projektant UX/UI, moderator warsztatów Design Thinking, wykładowca akademicki, a prywatnie pasjonat zabytkowej motoryzacji. Jako właściciel agencji interaktywnej Blue Owl codziennie pracuje z przedsiębiorstwami i organizacjami zarówno od strony strategicznej, jak również operacyjnej. Współtwórca marki Medical Branding. Dzięki bogatym doświadczeniom zawodowym udało mu się w sposób umiejętny połączyć szeroką wiedzę strategiczną i projektową w jedną spójną całość. Korzystając z metodyki Design Thinking, metodologii zarządzania strategicznego oraz umiejętności kreacji innowacji potrafi projektować unikalne doświadczenia, emocje, które przynoszą satysfakcję użytkownikom oraz zyski właścicielom produktów, usług oraz całych przedsiębiorstw. Ukończył studia licencjackie i magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W czasie studiów na UE Poznań, odbył także półroczne wymiany na studiach zagranicznych w Moskwie na State University of Management oraz w Lizbonie na ISCTE. Jest też absolwentem studiów podyplomowych Collegium da Vinci. Mówi biegle w języku angielskim oraz rosyjskim, a także próbuje swoich sił w portugalskim.

DR MARCIN CYBULSKI

Dr nauk o zdrowiu, psycholog, absolwent Instytutu Psychologii UAM. Wykładowca poznańskich uczelni, adiunkt w Katedrze i Zakładzie Psychologii Klinicznej Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Autor blisko 100 publikacji. Nie są mu obce tematy powiązane z wizerunkiem w świecie medycznym i akademickim oraz wpływem mediów na zdrowie. Miłośnik motoryzacji i motosportu, psycholog transportu, specjalista ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego. Członek Automobilklubu Wielkopolskiego. Okazjonalnie realizuje pasje dziennikarskie, współpracując m.in. z Naszym Głosem Poznańskim. Ekspercko udziela się w mediach.

PAWEŁ SKIBIŃSKI

Specjalista ds. marketingu internetowego i sprzedaży, certyfikowany specjalista  Google AdWords. Przedsiębiorca, pasjonat i były instruktor sztuk walki, współtwórca kilku projektów z zakresu coachingu relacji damsko – męskich, entuzjasta literatury południowoamerykańskiej i argentyńskiego tanga. W marketingu wychodzi z pozycji empatii i głębokiego zrozumienia potrzeb klienta, które następnie konwertuje na trwałe i długofalowe relacje.